Seurakoulutus Tanhuvaarassa

9.9.2016

Nyt on seuroilla hyvä mahdollisuus kuulla toisten seurojen hyvistä malleista ja käytännöistä yleisurheilun kehittämiseksi. Alueellinen Varaslähtö Tulevaisuuteen tarjoaa eväitä seuratoiminnan virkistämiseksi. Tule mukaan ja ota seurastasi toinen aktiivihenkilö mukaan kuulemaan uutta ja keskustelemaan, miten lisätä seurasi elinvoimaisuutta. Liitteessä koulutuksen tavoitteet. Koulutus on erittäin edullinen ja Suomen Urheiluliitto kustantaa toisen edustajan seurastasi mukaan. Kannattaa tulla mukaan!

Koulutuksen ajankohta: pe – la 11. – 12.11.2016. Aloitus perjantaina klo 17.30. Päätös lauantaina klo 16.00

Koulutuksen hinta: 75 euroa / hlö. Jos seurasta 2-3 edustajaa, SUL maksaa toisen edustajan koulutuksen.

Liitteet