Henkivakuutusyhtiö Kalevan stipendi haussa SUL:n Itäisen alueen seuroille

22.11.2019

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 8.12. mennessä sähköpostilla osoitteeseen ilpo.koponen@sul.fi.

Henkivakuutusyhtiö Kalevan stipendi haussa SUL:n Itäisen alueen seuroille

Henkivakuutusyhtiö Kaleva kampanjoi elokuussa Lappeenrannan Kalevan kisojen aikaan itäsuomalaisten nuorten liikkumisen edistämiseksi.  Kampanja kannusti laskemaan henkivakuutuksen hinnan Kalevan verkkokaupassa henkivakuutuskuntoon.fi.

Jokainen laskettu henkivakuutuksen hinta kartutti pottia, joka jaetaan nyt hakemuksien perusteella Suomen Urheiluliiton (SUL) Itäisen alueen (Etelä-Karjala, Pohjois-Karjala, Etelä-Savo, Pohjois-Savo) yleisurheiluseuroille.

Itäisen alueen seurat voivat hakea Kalevan lahjoittamaa, yhteensä 2567,50 euron stipendiä, lasten ja nuorten liikuntaa edistävään hankkeeseen.

Stipendin on tarkoitus mahdollistaa asioita, jotka jäisivät toteuttamatta ilman stipendiä. Stipendillä tulee rahoittaa uutta toimintaa tai hankintoja, eli sitä ei voi käyttää perustoiminnan rahoittamiseen.

Hae stipendiä nyt

Hae stipendiä ja kerro konkreettisesti, mihin seurasi sen käyttäisi!

Stipendin saaja sitoutuu raportoimaan hankkeen toimeenpanosta ja etenemisestä SUL:lle ja Henkivakuutusyhtiö Kalevalle sekä antamaan tarvittavat haastattelut, kuvamateriaalit, jne. Kalevan ja SUL:in viestintätarkoituksiin. Stipendisumma 2567,50 € voidaan jakaa joko yhdelle seuralle tai jaettuna useammalle seuralle.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 8.12. mennessä sähköpostilla osoitteeseen ilpo.koponen@sul.fi.

Valinta tehdään vuoden loppuun mennessä.

Henkivakuutusyhtiö Kaleva  on Suomen Urheiluliiton pitkäaikainen yhteistyökumppani ja Kalevan kisojen pitkäaikaisin yritysyhteistyökumppani. Yhtiön työntekijät lahjoittivat jo vuonna 1909 hopeisen Kalevan Maljan ikuisesti kiertäväksi kiertopalkinnoksi.