Nuorten yleisurheiluohjaajatutkinto

Nuorten yleisurheiluiohjaajatutkintoja pidetään säännöllisesti itäisen alueen piirien alueella tarpeen mukaan. Tällä hetkellä talvikaudelle on sovittu tutkinto Tanhuvaaraan

3.- 4.12.2021.

Esite alla!

Lisätiedot: Ilpo Koponen 0504145085 / ilpo.koponen(at)sul.fi

PDF-tiedostoNuorten yleisurheiluohjaajakurssi (esite) Savonlinna.doc.pdf (120 kB)
NYT-tutkinto Tanhuvaara 3. - 4.12.2021

Seuraava tutkinto järjestetään Tanhuvaarassa. Ajankohta selviää heinäkuussa.

I- taso, Nuorten yleisurheiluohjaajatutkinto (kohderyhmä 11 - 14 - vuotiaat)

Kurssin osaamistavoite

Kurssin jälkeen kurssilainen osaa suunnitella ja ohjata seuran 11 - 14-vuotiaiden nuorisovalmennusryhmää huomioiden lasten ja nuorten fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen kasvun sekä kehityksen.

Kurssin oppisisältö ja kesto

Kurssin aiheena on mm. nuorten ohjaaminen ja harjoituksen johtaminen, nuorten urheilun perusteet sekä yleisurheilun lajiopetus.

Kurssin kesto on 40 tuntia.

Kurssin ajankohta ja hinta

100 euroa / lähijakso

Koulutusmateriaali

Sähköisen toimintaympäristön materiaali.

Edut

Mahdollisuus hakeutua tason 2 nuorisovalmentajatutkinnolle.

Valintakriteeri

Hakijalta edellytetään, että hän on vähintään 15-vuotias ja on suorittanut lasten yleisurheiluohjaajatutkinnon. Tiedustelut:  Ilpo.koponen(at)sul.fi;  050-4145085